Var på spa igår^^

Tja!!
Igår så var vi på spa tills idag. Och det var jätte kul att vara där. och så himmla mysikt. Jag vill värkigen göra om det. fast det regnade där uppe i båstad. Men det gjorde ju inte oss något. Vi var ju endå inne. Och badade i poolen. Och åt jätte god mat. Kommer bilder sen när jag kommer hem. För nu så är jag ute hoss mormor. För att hoon fyller år idag. Så vi är här ute nu. Så jag laddar upp bilder när jag kommer hem. Och det är nog senare idag eller i morgon. I morgon så ska jag ju shoppa med min kusin och det kommer att bli jätte kul. Och hon kommer också hitt ikväll. Så vi ska prata om det då. Det är jätte skönt att har sommarlov idag.

Just nu så skiner solen. Men det har regnat i Båstad. I morse så regade det. Vid typ 13:00 så skulle vi åka och äta lunch. Och vi åkte till en liten typ sommar by som heter Kattvik. Och där åt jag en glass. och det var jätte god. Jag tycket att Kattvik var jätte mysikt fr. Skulle tängta mig att kunna da ett sommarhus där. Men vi har ju ett här i skåne. Faktiskt så bor vi grannar med mormor. Där hon har sin sommar stuga. Så man kan säga att nu så är jag typ bara 100 meter eller minder ifrån vårt sommar hus. Som vi delar med mammas storebror.  

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond- Look The Other Way. Och den är bra. Jag kollar viss bloggar typ dagligen. Och nu tycker jag att ni ska får chansen att också kolla dom. Om ni nu vill det. Jag tycker iallafall att dom är bra. http://www.erikgronwall.se, http://mzw.se/ och http://elle.se/marieserneholt. Ni får gärna kolla in dom. Också kan ni kommentera vad ni tycker om dom. Jag tycker att dom är bra. Imorgon så fyller Måns Zelmerlöw 24år. Och Måns är ju min stora idol. Och jag har träffat han. och det var den bästa dagen i hela mitt liv. Då jag fick träffa min idol som jag har haft sendan 2007. Så det var jätte kul att träffa han. Jag kommer aldrig att glömma det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0