24 - 24^^


Tja!!
Idag i skolan så var det en ganska tråkigt dag. Så det finns inte så mycket att skriva om den.
Stockholms inlägget kommer nog imorgon om jag hinner, vet ej om jag gör det.

Igår när jag och pappa var och kollade på H43 Lund. Som ni kanske sog på tv som jag hoppas. Idag i morrse så var jag på nyheterna när det var sproten på tv 4. Bilden är ifrån hur matchen slutade. Ja, som ni sen så slutade det 24 - 24. Så det blev lika. Och det kändes skönt att dom inte förlorade. Så jag är glad att det blev som det blev. Hoppas att ni satt och kollade. På tven igår.

Imorgon så ska vi till min bästis och hennes familj. Så jag vet inte om jag kan blogga. Men jag tror att jag hinner det innan vi ska dit. Jag slutar ju 12:15. Och vi ska nog vara där runt 18:00. men vi får se. Nu så ska jag springa ner till farmor för att hämta några blommer. Mamma sa att farmor ville att jag skulle komma ner och hämta dom. Vet inte varför hon ville det. Hoppas att ni får en bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0