Åker imorgon^^


Tja!!
Kan inte fatta att jag åker till spanien imorgon. Planet går 07:50. Så vi ska vara i Danmark 06:30.
Känns väekligen super härligt, att kunna bada, sola och shoppa varje dag. Gud var jag längtar.

Nu så sitter jag här och lyssna på Erik Grlnwall - 18 And Life. Och den är jätte bra. Så ni kan gärna få lyssna på den på Youtube. Och den kommentera. Så att jag har fyllt av kommentaren när jag kommer hem. Det vorde jätte kul att ha.

Idag så har jag kollat på Max Manus. Som är en jätte bra film. Fast den är från 15år. Men den är ändå bra. Den handlar om en kille som heter Max. Och andravärdskriget har kommigt till Norge. Och han och hans kompisar vill bara att det ska ta slut. Så Max kämpar för att det ska ta slut, genom att spränga båterna som ligge nere i hamnen. Och på dagerna så är det 200 Tyska soldater som vacktar. Och på natten så är det 50. Kommer dom att lyckas med att spränga Dona, som är en båt?
Kolla på filmen så får du se. Den heter Max Manus. Och den är på norska, men det finns svensk text.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

hej jag hoppa att ni kommer att få det kanon.Man är allt lite avundsjuk. Ha det nu gött och bada,sola och ät gott. Själv så skall jag äta pizza ihopa med Ellen och Lisa. /PA

2010-03-30 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0