Erik Grönwall^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och vi hade idrott, och vi spelade innebandy. Var inte så kul. Men det gick ändå. Har nyss kommigt hem från Lund. Där vi åt Kebab. Och det var jätte gott. Pappa handlade hem fyra Semlor som vi ska äta när Farmor och Farfra kommer hitt. Och dom ska kolla på lite blider från Björnriket.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - The Show Must Go On. Och den är bra. Så jag tycker att ni nu ska kolla in den på www.Youtube.com. Eller så kan ni kolla in www.erikgronwall.se och kolla hanns blogg. jag har en ny blogg som jag kollar varje dag, ni kan nog gissa vem det är. ja det är Erik Grönwall.

Snön håller på att gå bort. Gud vad skönt att det snart ät borta. Eller det kanske snöar mer i natt. Men jag hoppas inte det. Hoppas att ni gillar min nya design nu!!

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Johanna

hej!, kolla in på min blogg (:



http://crystaleyess.blogg.se

2010-03-01 @ 20:58:21
URL: http://crystaleyess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Rebecca.

Jag tycker din design är mkt bra och fin.

Det var kul att kolla runt på Eriks hemsida.

Ha det bra. /PA

2010-03-02 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0