Grattis Farmor och Farfar till den nya datorn^^


Tja!!
Idag så var jag och vår klass i Malmö. Och kollade på något museum. Sen efter skolan så vara jag med Matilda. Och vi hade kul. Sen så körde jag och pappa och hämtade pizza som vi har ätigt nu och det var jätte gott. 

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - The Show Must Go On. Och den är bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Ochså ska ni kommentera lite mer tycker jag. Men det får ni själva bestämma om ni vill det. Jag hade tyckt att det var kul om ni gjorde det. 

Hoppas att ni för den bra helg. Själv så ska jag inte göra så mycket. Jag ska kanske kolla på film. Hoppas att ni tycker om att jag bloggar. Grattis Farmor och Farfar som har fått en ny dator, som är snabb nu. Så GRATTIS GRATTIS. Nu äntligen så kan man logga in på deras. Utan att det tar typ 30min för att komma in på Blogg.se

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0