H43 lund mot Hammarby^^


Tja!!
Nu så är engelsk läxan gjord för denna veckan. Och det är bra, jag klarade glossorna bra när vi tränad på dom skriftligt.

Idag så blir det ett kort inlägg för att jag ska snart gå och lägga mig. Igår när vi vara och kollade på H43 Lund mot Hammarby. jag vill nästan inte säga hur det gick. Dom förlorade med 5 mål. Och det var ju inte kul!!!

Jaja, så kan det ju gå. Hoppas nu bara att dom vinner på Söndag. Hoppas, hoppas. Heja H43 Lund. Om ni inte redan hejar på dom. Så tycker jag att ni ska göra det.

Nu så lyssnar jag på Play - Famous. Och den är bra. Men Erik är bätter än play. Bara så att ni vet.
Nu så ska jag gå och lägga mig. Pappa tog bliden igår när vi såg på H43. Bilden är på mig och en annan.
Kan ni gissa VEM??

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0