H43 lund mot skövde^^


Tja!!
Idag så var jag i skolan. Och vi slutade klockan 14:30. På idrotten så kollade vi på vår skola, som spelade Handboll. Men vår skola förlorade. Så det var inte så kul, men vår klass satt och gjorde vågen när dom gjorde mål.

Nu om typ en timme så ska vi kolla på H43 Lund som spelar mot Skövde. Och vi ska åka och kolla på dom. Jag och pappa. Men han har inte kommigt hem än. Men han hinner nog hem innan vi ska iväg och åka. Nu så har jag fått in Stockholms bliderna. Så denna bilden som är idag är där ifrån. Och pappa tog bilden. Kommer sanat ett inlägg men bara saker om Stockholm.

Nu så ska jag gå ner och äta Pannbiff med potatis och sås. Så jag kan inte blogga mer nu. Och så åker jag och pappa ni till Lund. Om ni vill kolla på H43 Lund idag så sänds den på tv4 sport. Och det börjar klockan 19:00. Hoppas att ni kan kolla. 

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0