H43 lund^^


Tja!!
Jojo, Idag så var det skola. Och på idrotten så spelade vi volleyboll. och det var kul. Ochså blev vi klara med vår korg som vi har arbetatmed på vårt Ao. Och det var bra att en kompis till mig kom på den bra idén, så att vi blev klara idag.

Ikväll så ska jag och en kompis och Mamma eller Pappa kolla på H43 Lund. Och dom spelar mot Hammarby. Hoppas att H43 vinner, för att vi hejar på H43 och inte Hammarby. Vi har gratis biljeter för att vi känner någon som spelar i H43. Så det var därför som vi ska gå ikväll.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - 18 And Life. Och den är såå bra. Så kolla in den. http://www.youtube.com/watch?v=9eb7l5nnaSY
Här är den på youtybe ,Kollar in den:-)

Hoppas att ni har en bra vårdag eller var man säger. Här i skåne så är det sol. Det var längesedan solen tittade fram bakom molnen. Eller det kanske var lite sol här under Sportlovs veckan. Men då så var jag ju inte här. Hoppas att ni har det bra!!

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0