Har klippt mig nu^^


Tja!!
Idag i skolan så var jag bara på första lektionen. Sen så gick jag hem, för att jag måde dåligt. Så jag sov typ i 2 timmar. Sen så kom pappa upp och frågade mig om jag ville ha pannkakor. Så jag gick ner och åt två.

Sen så skulle vi åka och klippa mig hos en frisör. och det gick för att jag måde bätter på eftermiddagen. Bilden är hur det blev efter att vi hade att frisören hade klippt mig. Och nu så mår jag jätte bra. Så att jag kommer till skolan imorgon. Sen så är det bara tre dager tills vi åker till Spanien. Gud vad skönt det ska bli.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Over you. och den är bra. Så att jag tycker att du nu ska lyssna på den. och sen då kan du väll kommentera lite om var du tycket om den. jag kan bara säga att jag pupliserar nästan alla kommentarer som jag får. Bara så att ni vet.

Också idag så har jag gjort en bild på Erik Grönwall i picnik. Så jag kommer att ha som bild imorgon. och jag är jätte nörjd med den. Men nu så ska jag gå ner och drika ett gals vatten. För att jag är jätte törstig.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0