Har köpt New moon nu^^


Tja!!
Idag i skolan så hände det inte så mycket. Så jag kan inte skriva så mycket. Ikväll så ska jag och pappa kolla på New moon. Som han har köpt till mig. Så jag är jätte glad idag. också ska vi äta pizza. För att mamma är borta så att då ska vi äta det. Kommer att bli jätte gott. Men nu så ska jag gå ner och duka. För att när pappa kommer med pizzorna så ska vi börja att kolla på filmen. Kommer kanske att byta bilden idag. Men det är inte säkert.

Kan inte skriva så mycket idag. Men hoppas att det är okej iallafall. Kanske skriver lite hur filmen var sen ikväll. En bild på Amy Diamond som jag hittade på henes hemsida. Det ät inte jag som har gjorten. Men jag tycker att den är jätte fin.
Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag med mycket godis och sånt.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0