Har nya bilder på Erik Grönwall^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och två killar som går på mitt språkval satt och stördesig hela tilden. Och det var jätte jobbigt. Så jag är ganska så sura på dom. För att dom satt och kastade papper på mig. Att dom aldrig kan sluta. Men annars så var det bra. jag hade matte prov och det gick väll bra.

Nu så lyssnar jag inte på någon musik. För att jag har fått skrivigt om detta nu 3 gånger. Så jag är trött på att sitta och försöka att komma ihåg vad ska skrev, men det är inte så lätt. 
Idag så har jag satt upp lite bilder på Erik Grönwall. Och dom är jätte fina.  Och jag gillar hur det ser utt nu. Kommer bilder sen när jag har fått in dom till min dator.

Hoppas att ni får en bra Tisdag. Själv så ska jag snart gå och lägga mig i ett varm bad. Och sen så är det väll bara att gå och lägga sig sen. För att imorgon så ska jag till tandläkaren och vi ska vara där 07:50. Så att jag får gå och lägga mig innan den tiden som jag brukar. Så himmla tråkigt för att jag vill vara uppe längre med det får jag inte. Hoppas att ni gillar min blogg, och att det är kul att läsa. Och nej jag ska inte lägga ner bloggen. 

Kram Rebecca   

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0