Jakten på Julia^^


Tja!!
Igår när vi var hos min bästis. Så hade vi jätte kul. Och vi gjorde mycket roliga saker. Och vidion som jag gjorde till dom blev bra. jag har typ kollat på den 10 gånger idag. För att jag tycker att dom är så bra. och i sommar så ska vi och se Pink. Ska bli jätte kul.

Pappa är och bowlar. jag och mamma har kollat på "jakten på julia" och det var faktiskt bra. Så jag tycket att ni ska kolla på det nästa vecka. Det går klockan 20:00 på Svt1. Så vi ska köra och hämta pappa sen när han vill hem. Fast han bowlar inte för att jan har ju brutigt axlen. Men här skulle ditt och äta.

Idag så har jag gjort denna bilden i picnik. och jag blev jätte nöjd med den. jag kan inte lova när Stockholms inlägget kommer. Men det kommer inte idag iallafall för att jag är lite trött. För jav gick och la mig igår vid 01:00 och vaknade vi 08:45. Så jag är lite trött. Men det kommer någon gång. När jag orkar. För en månadsen så fyllde jag 14år. Tängk att det var en hel månadsen. jag kan inte fatta så fort tiden går. Hoppas att ni gillar bilden. Hoppas att ni får en bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0