Jätte konstigt^^


Tja!!
Idag i skolan så hände något jätte konstigt. När jag skulle logga in på datorn iskolan. Så skulle jag byta lösen så skrev jag in ett nytt. Men jag skrev ett ord men "Å" i och man kan nog inte ha det. Så sen när jag skulle logga in andra gången så kom jag inte in. Det var som om att mitt lösen inte funkade, jätte konstigt så. Men hoppas att det går och fixa.

Kan inte fatta att vi åker imorgon till Stockholm. Kommer att bli jätte kul, Längtar värkligen jätte mycket. kan ni fatta hur glad jag är?

Nu så lyssnar jag på 18 And Life - Erik Grönwall. Här kan ni kolla den på Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=9eb7l5nnaSY
Hoppas att ni nu tyckte att den var bra. (Kommentera så är du snäll)

Idag så gjorde jag och pappa mina Engelska glossor. Och det gick jätte bra. Så jag kommer nog att ha alla rätt imorgon. Och så slutar vi klockan 12:15 imorgon gud så skönt att sluta så tidigt på en Fredag. Det är nog inte många som gör det.

Hoppas att ni gillade min bild igår. Jag gillar hela väggen som är nästan bara bilder på. Fast der är ju inte vara på Erik Grönwall. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0