Jodå^^


Tja!!
Jodå, idag så var det skola. Var inte så kul för att vi gck till 15:30. Fast vi fick sluta 15:15 för att vi har en lärare som är såå snäll. Så det var bra. Sen efter skolan så följde Matilda med mig hem. Och vi hade det jätte kul.

Imorgon så ska man åka och kolla på H43 mot Hammarby. Matilda kanske ska följa med. Men vi vet inte än, så vi får se det ikväll.

Hoppas att ni har det bra och att ni gillar min blogg. Nu så lyssnar jag på: Erik Grönwall - Heaven. Jag tycker att ni ska lyssna på den. Jag kan nästan lova att ni kommer att gilla det. Eller jag gillar den iallafall och den är såå bra.

Jodå, det är också en ny blid som jag har gjort i picnik. Jag tycker att ni ska kolla in: www.picnik.com. Och att ni ska tesrta det. De är helt gratis och du behöver inte ladde hem det. Det är så bra ,testa det!!!

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0