Måns Zelmerlöw s blogg^^


Tja!!
Idag i skolan så fick jag klubba på matten. och jag åt upp den på väg hem. Gud vad den var god. Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. jag har nästan bara suttigt framför datorn. 

Igår när det var blåsningen. Hoppas att ni kollade på det. Jag tyckte att dom blåste Måns jätte bra. Och det var jätte roligt. Ska kolla på det igen på tv3.se sen. För att jag gillade den så mycket. 

Idag så har jag också kollat igenom Måns Zelmerlöw s blogg. Från början till slut. Men jag är inte klar än. Jag tycker att måns skriver bra. När han nu uppdaterarden. Vilket inte är så ofta. Men det är ändå kul att läsa den från när han började blogga.

Jag gör det själv ibland. Men min egen blogg. Det är så kul att läsa, och jag kommer inte ihåg hur jag skrev då. Idag så blir det inte så långt inlägg. För att jag ska nu, klotra lite på min språkvals pärm. Så att den är snygg tills imorgon då vi har språkval. Om ni nu undrar vad jag ska göra. Så ska jag skriva lite namn på den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.  

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0