Min stockholm resa^^


Tja!!
Idag så var jag i skolan. Och det var helt okej. Igår så bloggade jag inte. För att vi kom hem lite sent och så årkade jag inte. Men Stockholm var helt fantastiskt. Jag sog ju "Grease" och "Alice i underlandet" båda var jätte bra. Men jag gillade bäst Grease för att det var den bästa. Men Alice i underlandet var också bra. Amy spelade jätte bra som Alice. Men Marie och Sebastian som spelar Sanna och Danne i Grease var bäst. Och jag shoppade en jacka. Och det gillar jag värkligen.

Nu så ska vi snart åka in till Lund. Och prata med en som jobbar där jag ska prao. Och jag ska prao den 13/4 -10. Och det ska bli jätte kul. Idag så blir det inte så långt inlägg för att jag måste snart åka. Hoppas att ni tycker att det är kul att läsa om min Stockholm resa. Kommer lite mer om det sen. Och blider kommer så fort jag har fått in dom på datorn. Men denna bilden har jag gjort själv. Och jag är jätte nöjd med den. Hoppas att ni också gillar den.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Johanna

var ska du praktisera? (:

2010-03-15 @ 16:08:43
URL: http://crystaleyess.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är grym på att göra bilder! Jättekul att läsa din blogg - berätta mer om Stockholm!

Kram Hanna, Ellen och Lisa

2010-03-16 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0