Movie Maker^^


Tja!!
Idag när jag vaknade så var det sol ute. Blev super gald. Äntligen så kanske våren börja komma. jag och min kompis, mamma och pappa kollade på en film som heter "The pianist" och det var lite hemsk. Men den var väldigt intressant.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Over you. Och den är bra. Imorgon så har jag studiead. Känns skönt att inte ha skola på måndag :-)!! Men på Tisdag så går ju vi till 15:30. kan vi inte få sluta klockan 14:30 istället. Nej, jag tror inte det :-(

Idag så har jag gjort en vidio i Movie Maker. Och den blev hela 6 minuter lång. Så jag kan inte lova att den kommer att komma upp här på bloggen. Men jag ska försöka att få det. kanske inte värdens bästa bild. Men den går ändå. Tycker ni att jag ska lägga mer med bloggandet?? Nej, jag tror inte att jag gör det. Hoppas att ni får en bra Söndag!

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0