Nya planscher på Amy,Sebastian och Marie^^


Tja!!
När jag gick till skolan idag, så härde jag nogra fåglar. Och det känns värkligen som att det är vår nu!! Gud vad skönt att få bort snön nu!! Jag kan inte komma över min resa i Stockholm. Den var bara så bra. Sitte nu och lyssna på Grease. Och jag har satt upp två stora planscher på min vägg. En på Amy diamond i "Alice i underlandet" och den andra är på Sebastian karlsson och Marie Serneholt i "Grease"!! Och jag är jätte nöjada med där dom sitter nu!!

Svar på några kommentarer:
Var ska du praktisera? (:
Jag ska praktisera hos en frisör. 

Du är grym på att göra bilder! Jättekul att läsa din blogg - berätta mer om Stockholm!
Jag har massor att berätta om Stockholm. Så jag kan skriva ett inlägg med bara bilder och lite mer om vad vi gjorde.

Idag när jag kom hem från skolan så kunde jag inte gå in i hallen. För att vi lägger om värt golv där. Men jag var med tre kompisar. Och vi speldade Ramy. Och så kollade vi på en film som heter "Tremenalen" och den är bra. Sen så åkte jag och Pappa och en av dom tre kompisarna och åt mat. Och det var jätte kul. Sen så skulle han hem. Så nu så sitter jag här vid datorn och har inget att göra. Men kan ni nu inte kommentera så att jag har något att göra. Så är ni jätte snälla:-)!!   
Imorgon så ska jag och pappa åka och kolla på H43 när dom spelar mor Skövde. Hoppas att H43 vinner.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0