Ska till Min bästis nu^^


Tja!!
idag i skolan så hade vi no. Och det var inte så kul. Sen när jag kom hem so gjorde jag två Movie Maker. Och jag blev nyss klar. Bilden är ifrån när vi var och så på H43 Lund.

Och om några minuter så ska vi åka till min bästis och hennes familj och äta hembakade pizza. och jag ska visa dom då. Och jag gillar båda. Det är en om handboll och en om när vi var och åkte skidor 2006 och 2010. Så det kommer att bli kul att se daras ansikte när som ser bilderna från 2006.

Hoppa att ni får en bra Fredag. Och att ni kollar på tv imorgon klockan 20:00 på 1:an. För då så ska Måns Zelmerlöw vara på tv. Klart att jag ska se det.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0