Spanien om två dagar^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Vi har kollat på ett hus. Och jag gillade det. Men mamma och pappa gillade det inte:-(
En bild på mig när vi var på Lanzarote 2005. Kanske inte värdens bästa bild som jag har gjort. Men jag blev ändå nöjd med den.

Kom nyss upp ifrån tven. För att jag kollade på "jakten på Julia" och nästa vecka så ska Måns vara med. Så pappa har lovat mig att han ska spela in det till mig. För jag vill ju inte missa det.

Om två dagar så åker vi till Spanien. Gud vad jag längtar, kommer att bli super dumper kul. Sola, bada och shoppa varje dag. Kan det bli mer bra eller? Nej, jag tror inte det. Men nu så ska jag kolla på Max Manus. Och det är en jätte bra film. Så jag kan värkligen tipsa er om den. 

Kram Rebecca  


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0