Språkvalet gick bra^^


Tja!!
Idag så gick språkvalet bra. Så jag är glad. Och Engelska glossorna nar vi också tränat på. Och dom sitter inte nu. Hoppas att det går bra på Glossorna på Fredag. Idag när jag var hos tandläkaren så gick det också bra. Fast jag fick inga gummibans som jag ville ha. Men men jag får bara hoppas att jag får det nästa gång. Så jag har lite ont nu. Gud vad det var tildig morgon idag. Vaknade klockan 07:40 och kom upp vid 07:00... så det var bara att stressa sen, Men vi hann.

Nu så lyssnar jag på Over You - Erik Grönwall. Här är den på Youtube lyssna på den:-) 
http://www.youtube.com/watch?v=PNuPfo0VabM
Sen idag så ska jag inte göra så mycket. Men jag vill att ni ska kommentera lite mer än vad ni gör nu idag. Så ni är så snälla om ni gör det:-)!! Kan inte fatta att på Fredag så åker jag till Stockholm kommer att bli såå himmla kul.

Mamma och Pappa lurade mig att mamma skulle få åka rulstol. Och jag gick på det. Sen idag så sa dom att dom bara lurade mig. Och att mamma inte ska åka rulstol på flyggplatsen. Hoppas att ni får en bra Onsdag, och att ni vill fortsätta att följa mig här på bloggen. Så här ser det utt på min vägg, där jag har satt upp bilderna på Erik Grönwall. Bilden är tagen med blixs. Hoppas att ni tycker att det är fint. jag gillar det.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: johanna

Är erik nya måns zelmerlöw? (;

2010-03-11 @ 09:29:53
URL: http://crystaeyess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0