Stockholm^^


Tja!!
Kom nyss hem från skola. Och det gick jätte bra när vi skulle redovisa vår korg som vi har gjort. Också fick vi reda på vårt nya Ao. Och det kommer att bli Värden. Så min grupp kom på jätte många namnförslag på vad det kan heta. För att det ska in bara heta värden hoppas jag.

Idag när jag loggade in här så sog jag att jag hade fåt en ny kommentar och jag måste ju bara besvara den.
Är erik nya måns zelmerlöw? (;
Jag gillar både Måns och Erik, så nej Erik är inte nya måns.

Jag värkigen gillar den kommentaren, Blev jätte glad att en ny kommentar var där:-) När vi nu ska åka till Stockholm så jag vet inte om där finns något internet men annars så gör jag som jag gjorde när vi var och åkte skider. Att jag lägger in dom iefter hand. Hoppas att det går bra.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Higher. Och den är jätte bra så lyssna på den. Här är den på Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=5250T0DAYMI
Hoppas att ni gillade den. Om några timmar så åker jag till Stockholm. Och gud vad kul det ska bli. Åker om typ 5timmar. Snaka om vad jag längtar. Så STOCKHOM HER I COME. Som Måns ibland brukar skriva. Detta var en jätte bra födelsedags pressent som jag fick.  Ja, Bilden är jätte gammal.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0