Studiedag^^


Tja!!
Idag så har jag studiedag. Så det är ingen skola idag, gud vad skönt!! Idag så har jag varit och shoppat jag shoppade en topp på Ginatricot. Och två klämmor på Glitter. Sen så kom jag hem men Farmor. För att det var med hon som jag var och shoppade. Farmor skulle handla mat och jag vill shoppa, så jag fick följa med. Och det var ändå ganska så kul. Men det är mycket roligare att gå och shoppa med kompisar än med Farmor. Och nu så sitter jag här framför datorn.

Och lyssnar på The Show Must Go On - Erik Grönwall. Och den är jätte bra.
Här kan ni lyssna på den på Youtube!! Och gör det nu...
http://www.youtube.com/watch?v=u_k3EdTFZE8&feature=related

Pappa ligger på sjukhuset med sin skada. Men han kommer hem på kvällarn. Och det tycker jag känns skönt. För att jag hade nog inte velat sova där inne. Men han har ju inget val om han nu måste sova där inne.

På Fredag så åker vi till Stockholm kommer att bli super kul, längtar värkligen. Och vi ska shoppa där uppe. För att mamma har lovat mig det. Men vi får se hur det blir med det. Mamma går på kyrckor och pappa ligger inlagd på sjukhuset. Men jag hoppas att vi kan det ändå.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej. Vi kan nog gå och shoppa. Kul skall vi ha iallafall. /PA

2010-03-10 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0