Trött^^


Tja!!
Idag så har jag bara gjort saker i Movie Maker. Så jag har gjort två musik vidio. Och jag gillar värkigen dom. Mest den som jag har gjort med en av Amy Diamond s låter. Ska nog göra en sabb nu. Innan jag ska gå och lägga mig.

Hoppas att ni har en bra lördag. Och att ni har kollat på Andra chansen i melodifestivalen. Jag och pappa gjorde det iallafall. Jag tycket att Måns var jätte bra. Som han alltid är.

Nu så är jag nästan så trött att jag inte kommer att kunna göra en lite vidion. Men jag ska försöka, så att ni kan få se den. Men jag kan inte lovadet. jag tycker att ni ska kolla in: www.erikgronwall.se för att han bloggar bra tycker jag.

Nu så somnar jag snart här framför datorn. Hoppas att ni får en bra Lördag. Själv ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon så ska jag nog inte göra så mycket. På bilden så är det dagens kläder^^

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0