Våffeldagen^^



Tja!!
Kom nyss hem, från att ha gått en runda med Madde. Och våra skor belv riktigt, riktigt leriga. Så jag får nog gå hem till farmor imorgon efter skolan, och se om hon kan fixa det. Hoppa att gon kan det. 

Idag i skolan så hände det inte så mycket. Vi han bytat platser nu, och jag sitter brevid en kille som jag inte gillar. Men en av lärarna skulle fixa så att jag fick sitta brevid en annan tjej. Så det låter bra!!

Har också kollat in Erik s blogg. Och den var bra. Han har fått ny design på hemsidan. Kolla in det. Sök på google, på Erik grönwall. och sen så kommer det upp hans hemsida. Klickan på den, och se den snygga design som han har fått. Ni som har facebook kan gå med i Erik s fans grupp på Facebook. Jag är med i den. Och det är kul, du får allt om vad han gör. Bilden idag är ifrån Picnik, som jag gjorde igår. Och som jag skrev om. Jag bara älskar denna bilden på han.
Men nu så ska jag gå ner och äta våfflor för att det är våffeldagen idag:-) Hoppas att ni har ätigt många våfflor. 

Kram Rebecca  


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0