Vår^^


Tja!!
Idag när jag gick till skolan så regnade det. Så det var tråkigt. Men sen i skolan så kom solen. och det känns värkigen som vår nu! 

På Erik Grönwall s blogg så har han fått en ny design. Och den är jätte fin. Så kolla www.Erikgronwall.se ,om ni vill se hur der ser utt. En ny bild på Erik.
Idag när vi hade elevens val. Så var det inte så kul, vet inte varför det inte vad kul. jag bara inte tycket att det var kul det som vi gjorde idag.  

Igår efter att jag hade bloggat så åkte vi utt till vår sommarstuga. Och det var lite klat men ändå så var det jätte fint där. Och det är det även på vinter som på sommaren. Ska fortsätta att rita på min språkvals mapp tills imorgon då vi ockå har språkval.
Ha en bra fortsatt Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0