Plugga ikväll^^


Tja!!
Idag så var det skola till 14:30. Som vanligt på Onsdagar. Först så hade vi ett jätte långt so pass. I typ 2 timmar. Efter det så var det lunch och det var köttbuller idag. Sen idrott och då hade vi bränboll. Och det var inte så kul. Sen så var det bild. Och jag är inte så glad ibild. Men det var endå helt okej. Sen så hade vi språkval och där kollar vi ju bara på film. Så det var helt okej. Så efter språkvalet så slutade vi. 

 Igår så gick det bra när jag övade till proven. Så det blir samma nu ikväll. Också gick jag ut med farmor fast bara i en kvart för sen så skulle hon gå hem. Tycker ni att jag ska börja med att ladda up en vidio istället för en bild?. Jag behöver hjälp för jag vet inte vad jag vill. Så jag tycker att ni ska kommentera det ni vill. Så är ni jätte snälla om ni gör det. En ny bild på Amy Diamond idag.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Thank You. Och jag tycker att den låten med Amy är bra. Det gick också bra hos läkaren. Igår på musiken så spelade vi en låt som heter Proud Mary. Och jag tycker inte att den låten är så bra. Men det var endå kul att spela den på gitarr. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Jag tycker att du kan blanda bilder och video. Ha liksom båda två. Så bra att du skall plugga ikväll du kommer att bli jätteduktig. /PA

2010-05-19 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0