28/5 så kommer Starstruck^^


Tja!!
Igår så var vi ju på kalas. Och det var kul. På majbålet så var det väll också kul. Jag kunde inte se ett tv program som jag ville så vi spelade in det. Och nu idag när jag vaknade på kollade jag på de. Och det var en film som heter: High school mucial ut maningen. Jag tycket inte att den var bra. Så jag kan inte rekomendera den. Jag tycker själv att dom vanliga 3 är mycket bättre. Men det är ju bara var jag tycker.

Ikäll så ska jag och pappa till mina småkusiner. Och det kommer att bli kul!! Imorgon så kommer mamma hem. och hon ska ha köpt lite saker till mig. Och gud vad jag längtar. Pappa sa till mig att vi inte kan åka upp och kolla på H43 när dom spelar imorgon. För då så är vi inte hemma förän klockan 24:00. Och jag har skola på Måndag. Men vi ska kolla på dom på Onsdag.

Nu så lyssnar jag på Christopher Wilde - Something About The Sunshine. Och den är jätte bra. Så ni kan lyssna på den om in har Spotify. jag vet inte om den finns ut på Youtube. Men den 28/5 så kommer filmen Starstruck på Disney Channel. Jag ska så klart kolla på den. Hoppas att ni får en fortsatt bara Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0