5000 smes i måndaden^^


Tja!!
Idag så ska vi på utflykt. Som jag skrev igår. Och det ser ut som att det inte ska börja regna. Så jag hoppas att vädet håller i sig. Igår så skulle mamma och pappa till BC. Och handla mat. Också skulle dom ladda mitt kort med pengar, så att jag kan ses:a mer. För mina pengar är slute på mobilen. också började dom prata om att dom skulle köpa ett annat kort. Så att man kan få 5000 smes i månaden. Och det är helt okej för mig.

Jag få blogga så här tidit idag. För att vi ska åka typ 10:00. Och jag ville få detta avklarat först. Så efter att jag har bloggat så ska jag pack lite saker som jag ska ha med mig. Efter vi har varit få utflykten så ska vi hem till min bästis. Så vi kör direkt där ifårn. Och det är därför ingen kompis kan förja med. På bilden så är det Amy Diamond. Och den bilden är ny.

Pappa har också fixat mer musik till min mobil. Så nu har jag hela play's skiva, hela Erik's skiva och en av Amy Diamond's skiva. Så nu har jag mycket musik på mobilen. Idag så är det ju ingen skola, gud så skönt att var ledig Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Sen på Måndag så är det skola. Och då ska vår klass på teater. Och det ska bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Grattis på namnsdagen Rebecca!!! Shit vad de firar dig i Norge!

kram o Fridens!

Hanna

2010-05-17 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0