Amy Diamond på tv idag^^


Tja!!
Idag så var det skola som vanligt fast bara till 12:15. Engelska provet idag gick faktiskt jätte bra. Så långt som jag har kommigt. Ska få fortsätta nästa gång. Alltså på Måndag. Hoppas då att jag klarar alla dator övningar. Men jag fick reda på mitt resultat. Och det jag jätte bra. Så jag har bara dotor övningarna kvar att göra.

Igår så gjorde jag lite på min movie maker till dom i usa. Och den är nästan klar. Har bara kvar att göra slutet. Och den blir nog klar idag. Nu så jag skaffat en Youtube kanal. Så där kommer jag att lägga ut några filmer som jag har gjort. Hoppas att ni gillar dom. Idag klockan 20:00 så ska Amy Diamond vara med i "så ska det låta" på svt. Så jag tycker att ni ska kolla på det. En blid som jag gjorde i picnik idag. Bilder från Sommaren 2008 då vi var i USA. Jag kommer aldrig att glömma den sommaren.

Nu så lyssnar jag på  Sibel - Stop. Och jag tycker att ni ska kolla in den på youtube.  Min Youtube kanal är hela famlijens så det ligger redan två vidio's. Bara så att ni vet. Ikväll så ska mamma bort. Så jag och pappa ska först kolla på Amy Diamond. Och sen så ska vi kolla på Avatar. Jag har fortfarande inte sätt den. Men nu så ska jag fortsätta med min movie maker till dom i usa. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0