Cupcakes^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har varit och hanlat med Mamma. För att vi ska bort ikväll. Och så så skulle vi fixa efterrätten. Och det blev hallonglasstårta. Och den blir säkert jätte god. Också bakade jag Cupcakes. Och dom blev nyss klara. Och jag fick provsmaka en. Och den var super god. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit cupcakes. Men nu så har jag. Och vi ska ta med några till dom som vi ska till.

Just nu så regnar det ute. Så om det regnar när vi ska bort så hoppas jag att vi ska ta bilden. Även om dom bor ganska så nära oss. Det tar typ bara 5-10 minuter att gå till dom. Men jag vill inte bli blöt, och bli sjuk igen. Det var vissa som badade i Torsdags. Men jag hoppade över de. För att jag fortfarande är förkyld och hostar ibland. På bilden så är det en var mina cupcakes.

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Cara mia. Och den har jag hört typ 1000 gånger. Så jag kan den utantill. Igår så blev det inte Avatar. Men jag kanske ska se den imorgon. När jag vaknar. Eller jag får se, jag kanske inte har lust då. Idag så är det Jakten på Julia på svt klockan 20:00. Jag hejar på Ellen. Jag hoppas värkligen att hon gårvidare. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...
Postat av: farmor

Kakan ser lite söt ut, alltså i smaken, men är

väldigt vacker.

Jättefin bild av dig den är nog tagen i Skanör antar jag.

Sov du länge idag, jag gjorde det i alla fall.

Farmor

2010-05-16 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0