Den Bästa Av Världar^^


Tja!!
Igår när vi var hos mina småkusiner. Så var det kul. Jag fick en försenade födelsedagspresent. För mig så gjorde det inte att jag fick det lite senare. Det var en jätte bra present. Jag fick en skiva där en hel föreställning var på. Och jag har varit och sett den typ 3 gånger. Och den heter: Den Bästa Av Världar. Så jag tackar jätte mycket för den!! Blev jätte glad över den. Sen så åt vi Hemmalagad pizza. Och den var super god.

Idag så kommer mamma hem. Och hon ska ha köpt lite saker till mig och pappa. Och så ska vi ha pizza. Som vi själva ska göra. Vi får se hur det går. Men det går nog säkert bra. Eller jag hoppas det. Igår så fick jag ett nytt program på min dator som heter: Picasa 3. Och det är ett bra porgram som man kan göra bilder i. Det är ungeför som picnik. Men jag fattar bättre Picnik, för jag har haft det längre. Men snart så fattar jag nog också Picasa 3. Om ni vill ha det, så kan ni ladda hem det gratis på www.picasa.com.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - My Name Is Love. Och den är väl helt okej. Igår så hittade jag också att alla låter som Christoher Wilde har gjort finns ute på Youtube. Så ni kan nu lyssna på dom. Bara så att ni vet. Jag tycker att det är kul att ni kollar min blogg. Ni får gärna fortsätta med det.  Hoppas att ni får en fortsatt bara Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0