En bra helg^^


Tja!!
Kom hem från sommarstugan idag vid 15:00. Sen efter vi kom hem. Så åkte vi in till Lund. Och kollade på två lägenheter. Och den första var inte så fin. Men den andra vara jätte fin och bra plalerad. Sen efter det så åkte vi och åt i Lund. Så vi kom nyss hem.

I Fredags så åkte vi ut till vår sommarstuga och det var super mysigt att komma ut där. Till midddag så åt i Tacos. Och det var jätte gott. I Lördags så kom Madde ut. Och vi hade jätte kul. Vi spelade wii. Och det var kul, sen på tv så gick det en Handbolls match och det var Drott - Sävehof som spelade. Madde hejade på Säfehof och jag hejade på Drott. Madde sa att om Säfehof vinner så kan jag bada i havet. Och Säfehof vann. Men hon badade inte. Men vi grillade korv på kvällen vi 22:00. Och det var jätte kul. På bilden är det hur matchen slutade i Torsdas.

Jag är så glad över att H43 ska spela i Elitserien nästa säsong. Så efter jag har bloggat så ska jag kolla på handbolls matchen som H43 spelade i Torsdags. Och vi har spelat in den. Och jag tycket att det var en jätte bra match. Och jag var på tv. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 

Kram Rebecca  


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0