En viktig match för H43^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och vi slutade 14:30. När jag var hemma på en rast så frågade pappa när jag slutade. Och då svarad jag 15:30. Pappa sa okej. Fast vi slutar egentligen 14:30. Så jag lurade honmo. Och han är inte hamma nu. Så han tror nog att jag är i skola. Så det tycker jag är kul. Att jag lurade honmo.

Idag så har Pappa födelsedag. Så mamma väckte mig vid 06:45. Så gick jag upp vi 07:00. Sen var det bara att gå in och sjunga för pappa. Sen nu ikväll så ska vi gå ut och äta, på en resturang som pappa får bestäma. Och vi har kompisar i Norge. Och den som vi känner där fyller 15 år idag. Så grattis till han. Och grattis till pappa.

Imorgon så ska ju H43 spela en viktig match. Och jag, mamma och pappa ska såklart åka in och kolla. Dom spelar i Färs och frostas sparbank arena i Lund. Och det är deras sista match denna säsongen. Om ni vill komma och titta. Om ni kommer så tycker jag att ni ska heja på H43 och inte Tumba. Som dom spelar mot. Hoppas nu bara att H43 vinner. För då kommer jag att bli jätte glad. Och på Lördag så ska jag och Madde vara ute i vår sommarstuga. Och det kommer att bli hur kul som hälst. Hoppas bara att det är fint väder. Så att man kan grilla och ta många fina flumm bilder. Om vi nu ska det, men jag tror det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: johanna

Då ses vi på FoF arena imorgon :)

2010-05-05 @ 22:44:34
URL: http://crystaleyess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0