Eurovision Song Contest 2010^^


Tja!!
Kom nyss hem från sommarstugan. och vi hade det mysigt där ute. Också spelade jag in Starstruck. Så jag ska nog se den senare idag. Mormor hade inte flyttat ut sitt internet än. så jag kunde tyvärr inte blogga. vi såg också på Eurovision Song Contest 2010. Och jag hejade på cypern, Tyskland och Turkiet. och Tyskland vann ju. Så det var bra att en av dom som jag hejade på vann. Det blev ett kort inlägg i Fredags för att jag viste inte att vi skulle fixa lite saker innan vi skulle in till Lund. När vi nu var ute u vår sommarstuga så skrev jag lite på min historia. Och den är jätte bra nu.

När vi skulle åka in till Lund. Så skulle vi göra en ska där. och vi skulle träffa någon. Så skulle vi ringa den presonen. Så kunde vi inte träffas då. Så vi ska ta det nu i nästa vecka. Och jag längtar värkligen tills dess. Hoppas nu bara att det blir av denna gången. Men pappa att an det blir det. Och det kommer att bli så kul. Jag har värkligen saknat datorn hela helgen. Jag har typ kollar på 5 filmer. Och här ska ni får några filmer som jag gillar: Den Bästa Av Världar och First daughter. Det är två styckna som jag tycker är bra just nu. En bild på mig och Måns. Och jag älskar den bilden. 

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - it's my life. Och den är helt okej. I Fredags så bestämde jag mig att jag ska åka på konfirmationsläger nästa sommar. Och det är i bohuslän tror jag. Om jag nu minns rätt. Men nu ska jag kolla inte på internet. Har saknat det jätte mycket. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0