Gick 4km idag på idrotten^^


Tja!!
Idag så har jag varit i skolan. Och det var väl helt okej. På Idrotten så skulle vi gå 4 km. Och det var inte så jobbigt. Och jag kom in på 35 minuter. Fast jag gick, om jag skulle ha sprungit så skulle jag nog ha fått en bätter tid.

Sen jag kom hem från skolan så har jag bara gjort min läxa. Och det är att jag ska ha en liten redovisning i morgon på mitt språkval. Och jag är lite nervös. Men jag hoppas att det kommer att bli bra. Men vi får se. Imorgon så går vi till 15:30. Och jag tycker att det är länge. För vi gör det två dagar i veckan. Och det är Tisdagar och Torsdagar. Men nu på Torsdag så är vi ju lediga. Och då ska jag, mamma och pappa och några kompisar till oss ska åka i väg på en utflykt. Och vi gör alltid det på Kristihimelfärs. Och det är kul. En bild på Måns Zelmerlöw.

Men jag kan inte blogga mer nu. För klockan är mycket och jag ska ducha nu. Och jag har typ 15 minuter på mig. För sen så ska jag gå och lägga mig. Så jag längtara tills imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0