H43 Lund är i Elitserien^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Varit i skolan. Och efter det så har jag spelat lite wii. Omnågra timmar så ska vi åka ut till vår sommarstuga. Och vara där tills på Söndag. Och imorgon så kommer Madde ut. Kommer att bli kul.

Igår så var jag, mamma, pappa, farmor och farfar och kollade på H43 Lund. Och dom mötte IFK Tumba. Och det slutade 29 - 27. Så H43 vann. Och dom är nu i Elitserien nästa säsong. Och jag är jätte glad. Men vi känner en som spelar i H43. Och han så inte spela mer. Han åker till Tyskland. Och kommer att spela där i två år. Och det kommer att bli kul för han. Men vi kan inte åka och kolla på han. Som vi kan göra nu. Hoppas att det går bara för han i Tyskland. På blilen så är det Anton som vi känner som spelar i H43 och så är det jag.

Nu så håller jag på att packa lite saker som jag ska ha med mig. En viktig sak är att jag inte får glöma min kamra. För jag och Madde ska nog ta blider. Kanske så lägger jag upp någon bild. Jag kanske inte kan blogga där ute. Men vi får se. Annars så får jag göra det på Söndag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. 

Kram Rebecca

 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0