H43 Lund - IFK Tumba^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var väl helt okej. På språkvalet så skulle vi ha vikarie och då så kom vår idrotts lärare. Så vi hade han på språkvalet idag. Och då så passade jag på att göra min Engeöska läxa tills imorgon. Så nu har jag inge läxor att göra idag. Det känns väldigt skönt. Också hade vi en läxa tills idag att vi skulle hitta en nyhet och redovisa den för klassen. Och innan vi fick välja så skulle man dra lott. Om vildet änme man skulle leta efter. Och jag fick soprten. Så jag fick redovisa för min grupp som vi har iskolen. Och jag hade en lite om H43. Och det var lite pinsamt att göra det. Men det gick bara.

Idag ska H43 spela i Färs och frosta sperbank arena. Och jag, mamma och pappa ska såklart kolla på när H43 möter IFK Tumba. Och det kommer nog att bli en spännande match. Om H43 vinner eller det blir lika så går dom till Elitserien. Om dom förlorar som får dom spela i Allsvenskan istället. Men jag hoppas att dom vinner. Matchen sänds på tv klockan 19:00 på tv4sport. Kolla gärna om ni kan.

Nu så lyssnar jag på Play - Not The One. Och den är bra. För ett årsedan så fick jag min tandställning. Tängk att jag redan har haft den i ett år. Det känns som om att jag har haft den i en månad. Inte in ett år. Men tiden går fort ibland. Kanske inte så bara blid. Men jag hoppas att den är okej. Nu ska jag gå ner och äta lite mellanmål. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0