Idag har jag namnsdag^^


Tja!!
Idag iskolan så skulle vi på en teater. Och vi åkte buss in till Malmö. Och sen så gick vi till teatern. Också sog vi teatern. Och den handlade om den kille. Som levde i den riktiga värden. Och han levde den som man gör i ett dataspel. Så man hade tre liv. Det låter kanske lite konstigt nu när jag förklarar med det är lättare om man har settden. Så fattar med vad jag menar. Men teatern var helt okej.

Här så är det sol just nu när jag bloggar. Men det blåser också. Imorgon så ska jag till Läkaren. Men det är inte samma läkare som jag var sist hos. Men det kommer nog att gå bra. Bilden kanske inte är så bra. Men jag tog den nyss.

Idag så har jag namnsdag. Och det är också Norge's nationaldag idag. Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw Hold on. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. jag tycker också att ni kan kommentera lite mer. Och bara så att ni vet så publiserar jag alla kommentarer som jag får. Nu så ska jag gå ner och ta en cupcake. Som jag bakade i Lördags. Och dom är jätte goda. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Ann

Hej Rebecca!



Ann & The Gang vill idag gratulera Dig på namnsdagen. HIPP HIPP HURRA för Dig!!! Tänk så passande det är att Du har namnsdag just den sjuttonde maj då norrmännen går man ur huse och viftar med sina flaggor. Du har ju trots allt lite norskt blod i Dina ådror :-)



Ha' det allra bäst och hälsa så gott!



Kram från Ann

2010-05-17 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0