Två prov denna veckan^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var som vanligt lika tråkigt. jag fick gå ifrån skolan idag vid 15:15. För att jag skulle till läkaren. Och det gick bra. Sen efter att vi hade varit hos läkaren så skulle vi kolla på ett hus i Lund. Och efter det så skulle vi äta. Så jag kom nyss hem.

Nu ikväll så måste jag öva till två prov som vi ska ha denna veckan. Ett i bioligi som är på Torsdag. Och engelska som är på Fredag. Så jag måste öva, och det är så himmla tråkigt. Allt med skolan tycker jag är tråkigt. Men man måste ju går iskolan. Också tänger jag ringa farmor och fråga henne om hon vill gå ut och gå en runda ikväll. Efter att jag har gjort mina läxor. Bilden gjorde jag igår.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Up. Och den är bra. Så jag tycker att ni ska kolla på den. Nu så ska jag gå ner och ta en cupecake så efter att jag har ätigt den så finns den bara en kvar. Och den är min. Idag på såråkvalet så fick vi se på fim. Och jag kommer inte ihåg vad filmen heter. Men den var inte så jätte bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0