Starstruck på Fredag^^


Tja!!
Idag så var det skola. Inte så kul för att vi hade typ två timmar ao idag. Och jag gillar inte ao. För vi har något om Ekosystemet. Super tråkigt. Men jag måste göra det iallafal. Idag så åket mamma iväg vet inte vart. Men hon kommer hem imorgon på kvällen. Och farmor och farfar åker iväg på en resa imorgn också. jag vill också följa med dom. Men jag vill ändå inte missa dett som jag ska göra på Fredag. Gud vad jag längter.

Igår så sa en kille till mig att Måns Zelmerlöw hade varit på Tosselilla i lördags. Och han hade varit där och sett han tror jag. Jag är inte helt säker. Men jag tycker att det var kul att Måns hade varit på Tosselilla. Idag så ska jag och pappa äta hambugrare som pappa ska grilla. Och det kommer att bli gott. Idag iskolan så hade vi inte så god mat. Kanske inte värdens bästa bild idag. Men jag tog den igår. Som ni kan se på bilden.

Nu så lyssnar jag på Sterling Knight (Christopher Wilde) - Hero. Och den är jätte bra. Om ni vill lyssna på den så kan ni kolla på Starstruck som går på desny channl på Fredag kolckan 19:00. Jag kommer så klart att kolla på det. Den är så himmla bra. Om ni inte kan vänta tills fredag så ska man söka på Starstruck på youtube. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0