Längtar tills imorgon^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var inte alls kul. Imorgon så ska vi redivisa en sak med ao:t att göra. Och vi får se hur det går. Men det går nog bra. Blir ett sent blogg inlägg. För jag har gjort jätte mycket idag. Först så var det skola. Och sen hem och kolla på en film som jag spelade in i helgen. Sen kolla lite på datorn. Och sen så spelade jag in ett inlägg. Men jag raderade för att jag inte gillade det. Så jag ska göra ett nytt sen idag. om jag hinner det. Sen så skulle jag och pappa in till Lund och äta. Efter att vi var klar så åkte vi till mina småkusiner. Och så kom ni hem nyss.

I Fredags så blev det inte att vi åkte in till Lund. Men nu så är det bestämt, vi ska in där imorgon istället. Så vi åker direkt efter skolan. Så bara så att ni vet så kan jag inte vara imorgon. Och det ska bli så kul det vi ska göra imorgn i Lund. Nu får reda på det i morgon. På Onsdag så ska vi se på spex. Som 9:orna ska ha på vår skola. också är det läger Torsdag - Fredag. Och jag vill inte alls med. En bild på mig idag. Inte alls bra bild.

Nu så lyssnar jag på Den Bästa Av Världar - Öppna Dina Ögon. Och den är bra. Men jag tror inte att man kan lyssna på den på youtube. För jag har köpt skivan när vi var och såg den musikalen. Och den var jätte bra. Så tills imorogn så ska jag göra en Movie Maker. Som jag ska visa i skolan. Och den är snart klar. Har bara lite kvar på den. Och det är låter från Den Bästa Av Världar. Jag kanske kommer att ladda upp den på youtube. Om jag gör det så säger jag till så kan ni kolla på den då. Men nu måste jag fortsätta. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej.

Jag undrar vad det är som du längtar till ?

/PA

2010-06-01 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0