Längtar tills på Fredag^^


Tja!!
Skola idag som vanligt. Gick till 15:30. Sen så har jah nästan bara tittat på tv. Och ätigt. På Fredag så ska man ju se Starstruck. Hoppas att ni kan kolla, jag ska det iallafall. Och på Fredag så åker vi ut till vårt sommarställe. Så jag kommer inte att kunna blogga. Och gud vad jag längtar tills på Fradag. För att vid 15:00 - 16:00 så ska jag och pappa in till Lund. jag vill inte avslöja vad vi ska göra där inne. Men det kommer att bli kul. Svriver kanske vad det är imorgon. Jag kan bara säga att jag kan inte vara på Fredag.

På Torsdag så har vi slöjd iskolan. Och då så kommer jag att bli klar med min kudde. Och jag är jätte glad över att den kommer att bli klar. För jag har jobbat med den nu i typ två veckor. Och kudden är så fin. Kommer kanske en bild. Mamma och hennes kompis är på bio idag. Och mamma ska åka bort imorgon. Så jag ser inte henne förrens på Torsdag kväll. Så det är bara jag och pappa hemma. En bild på mig idag. Kanske inte så bra bild tagen av mig.

Nu lyssnar jag på Amy Diamond - Deserve Better. Och den är bra. Ikväll så ska jag skriva lite om boken som jag lyssnad på igår. Och det finns bara att skriva om den att den var tråkig. Men jag måste skriva det. Men nu måste jag gå och ducha. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0