Längtar tills på Fredag^^


Tja!!
Idag så hade jag utväklings slantal. Och vi började klockan 18:00 och slutade 19:30. Så jag har nyss kommigt hem. Och det gick bara när vi pratade. Skolan idag var väl helt okej. Var bara lite tråkigt på draman. Men annars så var det okej. Sen på eftermidddagen så var jag med Madde. Och vi har kul.

På Fredag så åker jag, mamma och pappa ut till vår sommarstuga. Och kommer hem på Söndag. Så jag vet inte om jag kan blogga. Min kompis Madde ska också följa med. För vi hämmter henne på Lördag. Så sover hon över till Söndag. Det kommer att bli er rolig helg att se framemot. Jag och Madde kommer nog att ta massor flumm blider. Kanske kommer att ladda upp någon. Det kan ju bli en super bra helg om ni H43 vinner på Torsdag. Hoppas att dom vinner. Inte så bara blid på mig. Men jag tog den igår. När jag inte hade något att göra.

Kan inte blogga mer nu. För att mamma och pappa blev nyss klara med maten. Och vi ska ha hamburgare idag. Och gud var gott det kommer att bli. Men måste gå nu. Så det blir inte så långt inlägg idag. Men kanske kommer det ett lite längre imorgon. Vi får se. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo

så bra och roligt du skriver, ha inte för brott bara.

Ja vi får hoppas att H43 vinner på torsdag. /PA

2010-05-04 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0