Lundakarnevalen igår^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har kollat på "Jakten på Julia" och jag tyckte att det var dåligt att inte Ellen vann. Men det blir nog bra endå Måns är ju med. Jag åt väldigt sent frukost fåt typ vid 15:00. Men jag var inte alls humör för att äta när resten skulle äta. Men nu då har jag ätigt.

Igår på Lundakarnevalen så var det jätte kul. Först så kollade vi på tåget och det var bara i typ 1timme. Sen så cyklade vi hem till dom som vi skulle var hoss. Så åt vi jätte god mat. Sen vid 18:15 så gick vi in på karnevalsområdet. Och vi skulle inte se på spex. Utan på en show. Och såg vi på nogt annat också men jag har glömmt vad det heter. Sen så tittade vi bara runt. Och sen vid 23:30. Så gick jag,mamma och pappa hem till dom som vi var hoss innan. Så tog vi våra cyklar och cyklade hem. Men mamma hade fått pungka. Så farfar kom och hämtade mamma. Och jag och pappa cyklade hem. Så jag tycker att det var jätte kul igår på Lundakarnevalen. En bild som jag gjorde idag. Bilder från karnevalen igår.    

Imorgon så är det skola. Och jag har inte alls lust på det. Men jag måste ju endå gå till skolan. Ikväll så ska vi äta hemmalagad pizza. Och det kommer att bli jätte gott. Jag är inte klar med min och Nellas musikvidio nu. Men när jag är klar med den så kommer jag att ladda upp den på youtube så att ni kan se den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0