Lundakarnevalen^^


Tja!!
Idag så vaknade jag ganska så tidigt för att det var jätte varmt på mitt rum. Också lyste solen mig rätt in i ögonen. Så jag kunde inte somna om igen. Sendan jag vankande så har jag spelat lite the sims 2. Och det var jätte längesen som jag spelade det. Också har jag nyss duchat. För att vi ska in till Lund sen idag.

Idag så är det Luundakarnevalen. Och vi ska cykla in där med min bästis och hennse familj. Och vi ska vara hoss dom om typ 45 minuter. Så jag har lite kvar att göra. Pappa ska fixa min cykel. För den behövs höjas. Också ska jag fixa mig. Men det går typ på 15 minuter. Så det går ganska så snabbt. Vi ska se på karnevals tågen som är i typ 2 timmer. Sen så ska vi går hem till våra kompisar och äta mat. Sen så blir det nog in på karnevalsområdet. Sen vid 19:30 så ska vi kolla på spex. En bild på Amy Diamond. Kanske inte så snygg. Men det fungkar väl endå.

Igår så gjorde jag och Nella en musikvidio. Och den är jätte bra. Kommer nog att ladda upp den snart. Vet bara inte när. Men jag tror att det blir imorgon. Vad tycker ni om min nya design? Jag gjorde om det lite idag. När jag inte hade något att göra. Så jag hoppas att ni gillar den. Ni får gärna kommentera vad ni tycker om den. Men nu måste jag ta fram mina klader som jag ska ha. Jag har med mig kamran, så bildre kommer sen. Glöm inte att kolla på "jakten på Julia" den är sista avsnitet idag. Jag ska spela in det.
Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: farmor

Hej hej



Jag undrar hur du kan få solen i ögonen, har du möblerat om?

Vi har också cyklat in till Lund, lätt som en plätt.

Men karnevalståget kan man ju vara utan.

Farmor



2010-05-22 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0