Redovisningen gick bra^^


Tja!!
Idag på språkvalet så gick det bra. Så min redovisning gick super bra. Blev jätte nöjd med den. Igår så gjorde jag en väggplanch. Till redovisningen och nu har jag satt upp det på min dörr.

Imorgon så ska jag till läkaren. Så jag får sluta skolan 12:30. När vi igentligen slutar 14:30. Så jag slipper lite av skolan i morgon. Men det som jag missar är bild och språkval. Så det är inte så mycket. Det finns inte så mycket att blogga om idag. Sedan jag kom hem så har jag suttit vid dator. Ikväll så ska jag nog öva på mitt engelsk prov som jag ska ha den 21/5. Så jag hoppas att det kommer att gå bra. Kanske inte så bra blid. Och den är ganska så gammal. Jag tog bilden den 7/2 -10.

Denna vecka har jag inga läxor. Gud så skönt att inte ha några läxor. På Lördag till Söndag så ska mamma och pappa vara borta. Så jag ska vara hoss Farmor och Farfar. Och jag kan blogga där. Men nu så ska jag logga in på facebook. Så jag kan inte blogga mer. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0