Saker från New York^^


Tja!!
Igår när mamma kom hem. Så fick jag jätte fina saker. Fick ett linne från Dkny, en väska, pjamasbyxor, två tröjer som det står på I love NY. Fick också ett par svarta converse men dom var försmå. Så mamma ska ha dom istället. Så ska vi handla ett bara nya till mig.

Jag ska fråga pappa om vi inte kan köpa skor idag. För vi ska ändå till Lund. För att vi ska göra något där. Och det kommer att bli inte tråkigt. Igår så fick jag reda på hur man får youtube klipp till sin blogg. Kommer att ladda up det senare. Bara så att ni vet. Så om ni vill gör de så kan in det. På bilden så är det jag. Fast jag har gjort om den lite. Det kanske man ser. 

Igår så spelade ju H43 på borta plan. Och h43 vann. Resultaten blev 25 - 38. Så dom vann stort kan man säga. Så nästa hemmamatch som är på Torsdag. Är avgörand om dom kommer att få spela i Elitserien. Jag hoppas att dom kommer det. Idag i tidningen så var det en artikel om det. Och jag har såklart läst den.

Jag kanske kommer att ladda upp något klip från Youtube. Men jag får se om jag gör det. Pizzan igår blev jätte god. Och det var super gott. Vi måste göra det flera gånger. Tack till dom som vi fick resepter av. Tack så jätte mycket. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0