Sjuk^^


Tja!!
Idag så blev det ingen skola för mig. För att jag är sjuk. ock jag mår jätte illa. Har typ inte häller ätigt något på hela dagen idag. Jag är faktiskt inte alls hungrig. Men det är ju inte så konstigt att jag inte äter något när jag är sjuk. Så jag få se om jag kommer imorgon till skolan.

Så idag har jag typ bara sovit och kollat lite på tv. Också har jag gjort lite på min läxa. och det är att lyssna på en bok. Och den är jätte tråkig. Men jag måste ju lyssna på den. Har lyssnat hela tre kapitel idag. Och dom var ganska så långa. Gud vad jag längtar tillbacka till Lundakarnevalen. Det var så himmla roligt. Och jag vet att Måns Zelmerlöw var där igår. Fast då var jag inte där. Men endå det skulle vara coolt om man skulle träffa han. Men det är ju inte så konstigt att Måns var i Lund. Han kommer ju får Lund. En bild på Måns Zelmerlöw.

Nu så lyssnar jag på Eric Saade - Break Of Dawn. Och den är bra. Så om ni gillar Eric Saade så kan jag rekomendera den. Pizzan igår var jätte god. Igår vid typ 21:00 så gick jag och farmor ut en runda. Och det var jätte skönt att gå ut. Jag brukar ringa farmor och fråga om hon vill gå ut och en runda. Men nu måste jag fortsätta att lyssna.
Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0