Ska grilla ikväll^^


Tja!!
Idag så har jag rensat hela min gardrob. Och det var väldigt mycket som jag slängde. Så nu kan jag äntligen stänga min låder. Det känns skönt. Pappa och jag åkte in till Lund idag. Och så fixade vi med min mobil. Så ni har jag 5000 fria smes varje månad. Och det är väldingt kul. För jag kan bomba alla med smes. 

Igår på utflytken så var det jätte roligt. Förutom att min kusins hund var med. Och hon (hunden) är jätte snäll. Men när jag låg och sov på filten. Så kom hon fram till mig och slikade mig på kinden. Och jag vaknade at det. Och jag flög upp. Och jag blev så himmla rädd. För när jag slog upp ögonen. Så stod min kusins hund där. Så jag belv jätte rädd. På bilden så är det jag. Pappa tog den på mig igår.

Sen ikväll så ska vi grilla. Och det ska bli gott att man kan grilla ute nu. Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Over you. Och den är bra, så ni borde lyssna på den. Om ni nu vill. När vi körde hem från Lund. För typ 30 min sedan. Så sa pappa att vi kanske kunde se på Avatar ikväll. Och jag har inte sett den. Men folk som har sett den säger att den är bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. 

Kram Rebecca  


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0